11-12 januari Queenstown

12 januari 2013 - Queenstown, Nieuw-Zeeland

Hello people,

Na een niet te lange rit ben ik aangkomen in queenstown !! hier zal ik 2 nachten doorbrengen 1 nacht in een hostel en 1 nacht in het o zo mooie queenstown Hilton hotel ( ik kon het niet laten en ik zou de volgende dag een rit hebben van zoon 450 km dus dat had ik wel even verdient !,
eenmaal aan gekomen in queenstown heb ik het hostel opgezocht en beviel me prima alles was spik en span.. na met wat sweedse gasten te hebben gepraat bleek dat hostel pas was open was en helemaal was vernieuwt !! der gingen een hoop mensen uit dus ik werd gevraagd om mee tegaan dat heb ik dan ook maar gedaan !
na een erg gezellige avond en goed te hebben geslapen ging in naar het centrum om even te onbijten en te kijken voor wat leuke dingen om te gaan doen
ik heb besloten om de Jetboat te gaan doen na 10x aan te moeten horen of ik zeker was dat ik geen nek en rug klachten had mocht ik mee met de bus naar de rivier waar de jetboats waren
het water was lekker hoog dus was goed te doen voor de driver
de boot kan omdat hij geen staartstuk heeft maar een waterjet over water varen wat zoon 12cm diep is dat is best raar om dan over amper water te schieten met 80 km per uur de boot had ook 2 v8 motoren met 350pk dus goed voor 700pk stuwkracht
dat is wel erg gaaf !! eenmaal terug op het land ben ik met de gondola naar het uitkijkpunt en restaurant gegaan en het was een onwijs mooi uitzicht !!! daar ook een paar kiekjes gemaakt
verder daarna ben ik naar het hotel gegaan en heb daar maar ff genoten van de facaliteiten  lekker gezwommen en op tijd naar bed gegaan !
volgende dag een uitgebreid ontbijt en daarna met de zon vertrokken op weg naar Frans josef !! groetjes