09 januari Invercargill en bluff

9 januari 2013 - Invercargill, Nieuw-Zeeland

hallo people

Aangekomen in invercargill was ik veelste vroeg neee niet te hard gereden gewoon te vroeg vertrokken maar verder niet egt een super grote stad maar wel 2 baans wegen ik heb me laten vertellen dat dat gemaakt was omdat ze een hogere populatie hadden verwacht in invercargill
dusss gelijk maar doorgereden naar Bluff en daar wat mooie kiekjes gemaak het was een heldere dag dus kon mooi alle eilandjes zien die onder nieuwzeeland liggen
daarna maar weer wat sap in de oude Benz gegooit want die houd wel van een slokje ( 340km op 50 liter ) als ik me rechtervoet niet te zwaar voelt haha
vanuit daar maar naar het hostel wat er erg huiselijk utizag en een beetje muf rook
maargoed wat veracht je voor 25$ haha. en ook een akward moment als der 2 gasten aankomen in het hostel waar je met vollepijp voorbij gezoeft ben 100km trug die daar stonden te liften haha maargoed ze herkende me niet geloof ik dat scheelt
daarna maar ff lekker een douche genomen en muziek luisteren want het weer was erg slecht geworden buiten .. en toen kon ik egt even genieten van me geweldig koptelefoon die ik van mijn vriend SvenHeb gekregen nog heel erg bedankt maat !
verder nog wat duitse mensen ontmoet was erg gezellig
volgende ochtend scheen de zon dus zonnebril weer uit de kast en zomers muziekje aan en gaan maar mijn weg naar te anau was nog niet makkelijk,,,,