27 november - ready for takeoff

29 november 2012 - Sydney, Australië

Hello people ,
nou het eerste reis verhaal zal niet gelijk de spectaculairste zijn maar ach , je moet ergens beginnen.
27 november om 10 uur in de ochtend boarden ... blijkt gelijk al dat de huis en speciaal gekochte bagage weeg-tool ook niet echt zuiver zijn want ralf heeft maarliefst 26 kilo in zijn koffer terwijl er maar 23 (officieel 20) is toegestaan
en aangezien de vrouw ook niet al te meedenkent was en niet echt begrip had dat ik een jaar weg ging en ik al primitief voor mijn doen had gepakt keurde ze na een beetje gewissel van koffer naar handbaggage het tog goed .( wel te weten dat die 3 kilo a 86 euro de kilo een duur grapje had geweest !!.

eenmaal in het vliegtuig had ik me plekje bij het raam .. ik zeg dikke prima ..  nog in het vliegtuig ff skypen met Stephan Blom en Sven Alberts vond de vrouw die naast mij zat een beetje associaal persoon en ging er van door (appart dat dat zomaar kan maargoed) nou nog beter 2 plekjes voor ralf en 11 uur te gaan naar Kuala lumpur International Airport .

na een hoop serie's te hebben gekeken zoals bones, en the Mentalist en een x aantal films zag ik ineens op het vlieg programma dat we over kabul vlogen in afghanistan .. dus ik dacht straks worden we beschoten haha .

28 november  in malysia !!

en maal aangekomen om 6:40 in de ochtend in Malysie was ik best brak en dan nog te bedenken dan ik nog 2 uur en 20 minuten moest wachten en nog eens 8 uur in het vliegtuig zou moeten naar Sydney .. maargoed eenmaal in het vliegtuig had ik een goeie plek en terwel het vliegtuig eten zeker niet slecht te noemen was ik voor mijn 2e onbijt aardappels met spinazie en worst kreeg weliswaar met jus de orange en een croisantje.(super combinatie) was ik het vliegtuig eten zat .

eenmaal in sydney aardig brak had ik ik mij al voorgenomen, me niet te gaan lopen ergeren aan het zoeken in de suburbs (metro) maar gewoon een taxi te nemen naar mijn hostel .
toen ik 30 minuten op me koffer had gewacht en met zombiefiguren zonder elke emotie een stempel zetten in mijn paspoort  kwam ik bij de o zo wel bekende "Border security" hahahah stelde niets voor moest op de rode loper staan kwam simon de Beagel even aan me koffer snuffelen en het was okeej ! "Off you go Mate ! ".
een maal met de taxi afgezet te zijn in Kings cross vertelde de taxi driver me nog even dat het een slechte beurt was en deed gelijk zijn deuren opslot achteraf viel het allemaal wel mee haha op naar een goede nachtrust !

29 - novemer  early bird

nog helemaal niet gewent aan het tijdverschil van 10 uur in de toekomst word ik om 6 uur wakker niet uit me zelf maar door een rare Isis achtige vogel als je het mij vraagt is het een Nijlvogel ik zal zo even een foto plaatsen.(de rest volgt nog ) als iemand het weet reageer even !! ben erg benieuwt !!
maar had me zelf voorgenomen de stad in te gaan en vast voor morgen te kijken om naar Toronga Zoo tegaan dat is allemaal geregelt  morgen verschijnt er vast nieuwe post  alle foto's laad ik op als ik in timaru ben want heb hier maar 500mb max upload en de foto's zijn 947mb dus komt goed !!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl