1 december - TO NEW-ZEALAND !!

1 december 2012 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Hello ,

voorals eerst sorry dat ik een beetje achterloop met me blog ... maar iedereen heeft een excuus... de laptop vind het allemaal niet zo leuk om die grote foto's te moeten uploaden haha maar daar heb ik helemaal niks mee temaken... hij doet het maar gewoon !

Eenmaal vroeg wakker te zijn geworden en ik een taxi shuttle gescoort had ben ik lekker veelste vroeg naar het vliegveld gegaan (je weet tenslotte maar nooit !) een maal aangekomen ingechecked bij mijn vlucht van Emirates .. die waren zoveeel makkelijker die keken niet eens naar het gewicht van me beide baggage deelen !! prima zeg ik zo
en de vlucht had een half uur vertraging .. dus ik had ruimm de tijd om nog even tax free te snuffelen en heerlyk te ontbijten !! uitgeshopt en klaar bij de gate werden we hartlijk ontvangen zowel de economy als de firstclass en we mochten het vliegtuig in .. ik spijt dat ik niet me lange vlucht van 11 uur of die van 8 uur bij emirates geboekt had ik werd me plekje gewezen en ik zei nog eeuhm  I'm economy ..?  " Yes sir this is your economy seat " oo dikke prima grote schermpjes in de hoofteun met touchscreen een menu kaart voor het eten en genoeg dingen werden gelijk al voorschotelt toen iedereen net pas zat .. eenmaal aangekomen in Nieuwzeeland moesten we weer het geweldige invoerlijstje invullen waar tog duidelijk opstaat : " do you have any kind of fruit or vegtables with you ... NO en dan nog zeker 20x vragen op het vliegveld : do you have any fruits with you ! ?  ... dacht ik schiet mij maar lek ...  eenmaal aangekomen stonden Peter en Jos me op te wachten bij de Arrivals in Christchurch .. en de route naar timaru was het uizicht al ongelovelijk mooi !
Eenmaal aangekomen in timaru heb ik het huis even bekeken en werd mijn net gerestaureerde kamer gepresenteert het ziet er super uit van alles voorzien haha ik heb zelf een bureau staan waar ik alles aan kan doen .. nou verder komt alles nog van de week  groeten !!